CNA a respins, marti, o cerere a companiei Telecontent Production din Iasi pentru postul iesean RTR, dupa ce, in august, amanase o decizie in acest sens, dupa cum au spus pentru HotNews.ro reprezentanti ai forului audiovizual. Acum doua luni, Forbes scria ca aceasta companie era detinuta de TV Content SRL din Chisinau, ce transmite programele televiziunii de stat rusesti Rossiya 1. Situatia RTR a ridicat suspiciuni legate de o posibila tentativa de intrare a propagandei rusesti in audiovizualul romanesc, via Iasi.Fara taguri.